Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου 2009

"Κικ-νικ" !

Την Κυριακή είχα υποσχεθεί στα μικρά  μου μίνι εκδρομούλα. Καθότι ο χρόνος μας πίεζε αποφασίσαμε να πάμε κάπου πολύ κοντά.
Και έκαναν και "κικ-νικ" όπως λέει ο γιος μου...
Ρέμβασαν με τον μπαμπά τον υδροβιότοπο του Μουστού:

Είδανε για άαααλλη μια φορά τις βαρκούλες στην παραλία μας:
Και τέλος έπαιξαν με τα σκυλάκια και τα γατάκια της καλής μας φίλης της Γ. από τη Γερμανία,
αλλά περισσότερο χάρηκαν τον Γκαρύ!
(Σημ. ο Γκαρύς δεν είναι φυλακισμένος, εμείς είμαστε μέσα!)

5 σχόλια:

BUTTERFLY είπε...

Καλημερα! Μα που μενεις; Ειναι πολυ ομορφα!

ΓΙΑΝΝΑ είπε...

Λοιπον Μετα μου εχω παει στην Αρκαδια πολλες φορες και ξερω αρκετα μερη.Γενικως η Πελοποννησος ειναι μια αγαπη μεγαλη.Αλλα τον υδροβιοτοπο που αναφερεις δεν τον ξερω καθολου.Φωτισε μας να μαθουμε που ειναι.Ισως την επομενη φορα να κανω κι εγω Κικ-νικ! εκει περα.Να τα χαιρεστε τα παιδακια σας.

Maria Tzirita είπε...

Απολογούμαι για την αργοπορημένη επίσκεψη, αλλα ξέρεις τώρα... Δουλειά, βιβλία, σπίτι, υποχρεώσεις...έπηξα! Να περνάτε πάντα καλά Μεταξία μου και να χαμογελάς πάντα! Φιλάκια πολλά!

meta είπε...

Καλησπέρα! Δε σας ξέχασα λίγο κουρασμένη είμαι μόνο. Λοιπόν μένω σε ένα χωριό της Αρκαδίας που΄λέγεται Άγιος Ανδρέας. Μετά το Άργος (στη διαδρομή από Αθήνα), ακολουθείς τον δρόμο για Λεωνίδιο(που είναι φημισμένο για το Πάσχα του. 40 περίπου χλμ. μετά συναντάς το Άστρος.
"Κοντά στο Άστρος, δίπλα από το δρόμο προς τον Άγιο Ανδρέα, είναι ο υδροβιότοπος του Μουστού, μιας μικρής όμορφης λίμνης και του έλους της. Η λίμνη τροφοδοτείται από πηγή με υφάλμυρο νερό που βρίσκεται δίπλα από το δρόμο. Η λίμνη είναι σταθμός ξεκούρασης μεταναστευτικών πουλιών και φιλοξενεί μεγάλη ποικιλία πουλιών, ψάρια, μικρά θηλαστικά, ερπετά και μικρό αριθμό χελωνών καρέτα-καρέτα. Εδώ ξεχειμωνιάζουν νερόκοτες, αγριόπαπιες, κύκνοι και φαλαρίδες.

Η λίμνη συνδέεται με τη θάλασσα με δύο τεχνητά κανάλια. Ο υδροβιότοπος έχει ενταχθεί στο Ευρωπαϊκό Δίκτυο Natura 2000 σαν προστατευμένη περιοχή.

Τα νερά της λίμνης είναι ιαματικά και το καλοκαίρι πολλοί είναι αυτοί που κάνουν μπάνιο στις όχθες της, δίπλα από την πηγή."
Φιλάκια!

meta είπε...

Μαρία μου δε χρειάζεται να απολογείσαι! Καταλαβαίνω πολύ καλά ότι ο χρόνος σου είναι περιορισμένος όπως όλων των εργαζομενων γυναικών άλλωστε.
Χαρά μου να περνάς όταν μπορείς, που με θυμάσαι αυτο αρκεί.
Φιλιά πολλά!!

Αναγνώστες