Πέμπτη 31 Δεκεμβρίου 2009

Καλή χρονιά σε όλους!!!

Σε λίγες ώρες υποδεχόμαστε το 2010. Μια καινούρια χρονιά έρχεται και αφήνουμε πίσω μας την προηγούμενη με τις αναμνήσεις που χτίσαμε κατά τη διάρκεια, καλές και κακές.
Ας κρατήσουμε λοιπόν τις καλές αναμνήσεις από τη χρονιά που αποχαιρετούμε. Ας αφήσουμε πίσω τις λύπες μας, τις δυσκολίες που αντιμετωπίσαμε και ό,τι μας πίκρανε. Ας αφήσουμε πίσω μικροψυχίες και μικροκακίες και ας υποδεχτούμε τη νέα χρονιά με ελπίδα και διάθεση προσφοράς αγάπης προς το συνάνθρωπο. Ας συγχωρέσουμε όσους μας πίκραναν και ας ζητήσουμε συγγνώμη σε αυτούς που πικράναμε εμείς. Να θυμόμαστε ότι τη ζωή μας μόνο η αγάπη μπορεί να την ομορφαίνει πραγματικά.
Εύχομαι σε όλους μέσα από την καρδιά μου η νέα χρονιά να είναι γεμάτη υγεία, αγάπη και τα όνειρά σας για τη νέα χρονιά να πραγματοποιηθούν!!!

20 σχόλια:

roadartist είπε...

Καλή χρονιά γεμάτη αγάπη!!!

ΓΙΑΝΝΑ είπε...

Καλη χρονια κοριτσακι.Χρονια πολλα Χρονια καλα Χρονια ευτυχισμενα.
Αισιοδοξια και χαμογελο.Φετος ολα θα ειναι καλυτερα.Να περασεις υπεροχα με τους αγαπημενους σου.
Φιλακια στα μικρα σου αγγελουδια.

ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ είπε...

καλή χρονιά meta μου,με υγεια,αγάπη και ότι καλύτερο να σου συμβει από δω και πέρα !Να περασεις όμορφα με τους αγαπημένους σου!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Έτσι μπράβο, θέλω όνειρα, ευχές , καή διάθεση και προπάντων αγάπη και φιλία.

Global Greek είπε...

Καλή χρονιά meta, γεμάτη υγεία κι αγάπη για όλους! Φιλιά από το Σουλτανάτο

Nobilis είπε...

Χρόνια Πολλά και ευτυχισμένα :-)

meta είπε...

Αυτή τη φορά προτίμησα καθώς πρόκειται για ευχές να ευχηθώ στον καθένα προσωπικά στο χώρο του.
Και πάλι όμως αγαπημένοι μου
roadartist, Γιάννα, Πέλα, Αχτίδα, Global, hamomilaki,

Καλή, δημιουργική και πάνω απ'όλα με υγεία νέα χρονιά!!!

Roadartist εσένα πρέπει να σε ασημώσω, μου έκανες ποδαρικό, ε;

Πολλά φιλιά σε όλους!!!

Ανώνυμος είπε...

Καλή χρονιά φίλη μου!Να χαίρεσαι την οικογένειά σου!

Αννα είπε...

Oλη η ζωη σου μια γιορτη
να ναι απο εδω και περα
χιλιες να ναι οι χαρες
στην πιο κακη σου μερα




Για τη χρονια που εφτασε
ευχη καρδιας σου κανω
η μοιρα να σκορπα χαρες
να περπατεις επανω

meta είπε...

@ Mε τα φτερά της ψυχής

Ειρήνη μου Καλή χρονιά, εύχομαι όλα να πάνε καλά για σένα αυτό το χρόνο και να είσαι ευτυχισμένη!!
Πολλά φιλιά καλή μου!!

@ Άννα μου με συγκίνησες με τις μαντινάδες καθότι είμαι κατά το ήμισυ κρητικιά κι εγώ!!
Ό,τι καλύτερο σου εύχομαι για τη νέα χρονιά!!

Ανώνυμος είπε...

Καλή Χρονιά... καλύτερη από την περσινή... με υγεία, χαρά, δημιουργικότητα, προσπάθεια και αγάπη για να δέσει η συνταγή....

BUTTERFLY είπε...

Πολυ ωραιο το μπλογκακι σου! Καλη χρονια να εχουμε!

anemona είπε...

Καλή χρονιά..
δημιουργική...
γεμάτη υγεία....
ευτυχία...
όνειρα...
στόχους…
Καλο σου βραδυ…

meta είπε...

@ Οδοιπόρε, @ Butterfly, @ Ανεμώνα

Σας ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σας!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ.

meta είπε...

@ JK O SKPOYTZAKOS

Να είσαι καλά Σκρουτζάκο μου ό,τι καλύτερο σου εύχομαι!

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΕΥΧΟΜΑΙ

Αγγελικη Ν είπε...

Καλή χρονιά Meta μου! Με αγάπη, υγεία και τύχη!
Πολλά φιλιά

marianaonice είπε...

Να θυμόμαστε ότι τη ζωή μας μόνο η αγάπη μπορεί να την ομορφαίνει πραγματικά...
Έτσι ακριβώς.
Καλή χρονιά!!!
:))

meta είπε...

@ ψυχασθενή,@ Αγγελική και @ Μαριάννα

ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σας καλή χρονιά να έχουμε!! Αγγελική καλώς όρισες.

Αναγνώστες